Study Against Hydroxychloroquine Reported by W. H. O. Cited by The Lancet Performed by Fake Company Surgisphere


The much publicized study purporting poor results after giving wuhan sufferers hydroxychloroquine, reported by the W. H. O. and cited by The Lancet plus the New England Journal of Medicine, turns-out to be a bogus study written by a science-fiction writer at a fake company called Surgisphere, so how many thousands of Americans died because of that horrendous fakery perpetuated by W. H. O., The Lancet, the New England Journal of Medicine, and the establishment media wanting more dead?